VITAL MAGAZIN
  • Sport
    • FITNESZ
    • FUTÁS
    • JÓGA
    • OUTDOOR
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • ZSÍRÉGETÉS
  • Életmód
    • EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
    • HÁZIÁLLAT
    • INTERJÚ
    • JÓ FORMÁBAN
    • Női lét
    • ÖKO
    • PSZICHÉ
  • Táplálkozás
    • EGÉSZSÉG
    • FOGYÓKÚRA
    • MENTES
    • RECEPT
    • TUDATOS ÉTKEZÉS
    • VEGÁN
  • Beauty
    • ALAKFORMÁLÁS
    • ANTI-AGING
    • BŐRÁPOLÁS
    • FASHION
    • SZÉPSÉGÁPOLÁS
  • Jóga kisokos
  • Szakértőink
No Result
View All Result
  • Sport
    • FITNESZ
    • FUTÁS
    • JÓGA
    • OUTDOOR
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • ZSÍRÉGETÉS
  • Életmód
    • EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
    • HÁZIÁLLAT
    • INTERJÚ
    • JÓ FORMÁBAN
    • Női lét
    • ÖKO
    • PSZICHÉ
  • Táplálkozás
    • EGÉSZSÉG
    • FOGYÓKÚRA
    • MENTES
    • RECEPT
    • TUDATOS ÉTKEZÉS
    • VEGÁN
  • Beauty
    • ALAKFORMÁLÁS
    • ANTI-AGING
    • BŐRÁPOLÁS
    • FASHION
    • SZÉPSÉGÁPOLÁS
  • Jóga kisokos
  • Szakértőink
No Result
View All Result
VITAL MAGAZIN
No Result
View All Result
Kezdőlap Promóció

A Lush anti-szociálissá válik

A Lush anti-szociálissá válik

2021. november 26-tól a globális Lush brand hátat fordít a Facebooknak, Instagramnak, TikToknak és Snapchatnek addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára. Az irányelv mind a 49 országban érvénybe fog lépni, ahol a Lush jelen van.

A LUSH új anti-social media irányelvével friss szemmel néz rá a közösségi médiára

  • A Lush hátat fordít a Facebooknak, Instagramnak, TikToknak és Snapchatnek.
  • Addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára.
  • A kiszivárgott Facebook-aktáknak köszönhetően a Lush-nak végre elege lett.
  • Világszerte minden brand, kereskedelmi és személyes Lush-fiók inaktiválódik.
  • Megígéri, hogy új kommunikációs megoldásokba fog fektetni, és hozzájárul a jobb kommunikációs csatornák építéséhez.

Ugyanúgy, ahogyan a klímaváltozással kapcsolatos bizonyítékokat is évtizedek óta érdektelenség és ignoráció övezi, a közösségi média súlyos hatásaival kapcsolatos aggodalmakat is figyelmen kívül hagyja a világ. A Lush, amely közismerten inkább utat mutat, mint követ, úgy döntött, hogy már most foglalkozni kezd ezekkel a komoly problémákkal, és változtatni kezd a saját működésén ahelyett, hogy arra várjon, hogy mások is észrevegyék, hogy bizony valós problémáról van szó.

Céges állásfoglalás: Olyan sok tinihez hasonlóan a Lush is megpróbált már lejönni a közösségi médiáról, de a FOMO nagyon erős, úgyhogy azért, hogy kihasználjuk a különböző felületeket, a legjobb szándékaink ellenére végül megint fent találtuk magunkat.

Szóval itt vagyunk megint, és megpróbálunk lejönni a cuccról.

Ezt 2019-ben már megpróbáltuk, a szándékunkat pedig ez alkalommal megerősíti mindaz a friss információ is, amit bátor bennfentesek hoztak nemrég nyilvánosságra. Ezek egyértelműen leírják mindazt a kárt, aminek a fiatalok a jelenlegi algoritmusok és hiányos szabályozások miatt ki vannak téve.

“Fürdőbomba-feltalálóként abba fektetem minden erőfeszítésemet, hogy olyan termékeket készítsek, amelyek segítenek az embereknek kikapcsolni, lazítani és azzal foglalkozni, hogy jól legyenek. A közösségimédia-felületek azonban ma már úgy vannak kialakítva, hogy az emberek a lehető legtovább görgessenek rajtuk, az algoritmusok pedig éppen úgy vannak megtervezve, hogy megakadályozzák, hogy az emberek kikapcsoljanak és lazítsanak, vagyis pontosan az ellenkezőjét teszik annak, mint ami a fürdőbombáink és minden termékünk célja.”
Jack Constantine, CDO és termékfeltaláló

Sosem kérnénk arra a vásárlóinkat, hogy egy sötét és veszélyes sikátorban találkozzanak velünk, bizonyos közösségimédia-felületek azonban egyre inkább olyan érzést keltenek, ahova senkinek sem lenne tanácsos bemerészkednie. Valaminek változnia kell. Reméljük, hogy ezek a platformok közzé fognak tenni a legjobb gyakorlatra vonatkozó útmutatókat, és reméljük, hogy nemzetközi szabályozások fognak életbe lépni. De nem várhatunk. Úgy érezzük, rá vagyunk kényszerítve, hogy mi magunk cselekedjünk azért, hogy megóvjuk a vásárlóinkat azoktól a károktól és manipulációtól, ami érheti őket, ha a közösségi médián keresztül próbálnak kapcsolatba lépni velünk.

A Lush ezért kijelentkezik a Facebook, Instagram, Snapchat, Whatsapp és TikTok felületeiről addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára.

“Az egész életemet azzal töltöttem, hogy a termékeimben elkerüljem a káros összetevőket. Mára óriási mennyiségű bizonyíték van arra, hogy a közösségi média használatával kockázatnak vagyunk kitéve. Nem vagyok hajlandó kitenni a vásárlóimat ennek a kárnak, úgyhogy ideje kivenni ezt az összetevőt.” Mark Constantine OBE, társalapító, vezérigazgató és termékfeltaláló

A Lush azonban megígéri, hogy nem lesz teljesen anti-szociális. Mindent meg fogunk tenni azért, hogy új módokat találjunk arra, hogy kapcsolódni tudjunk, és hogy jobb kommunikációs csatornákat hozzunk létre amellett, hogy továbbra is használni fogjuk a jól bevált megoldásokat. Egyelőre a Youtube-on változatlanul megtalálhatók vagyunk – nem kell hozzá se like-olni, se feliratkozni, se értesítéseket kérni. Az emberek egyszerűen megnézhetnek minket, amikor éppen kedvük van hozzá.

A honlapunkon található elérhetőségeink mellett itt a teljes lista arról, hogy hol találhattok meg minket.

Mindig rengeteg mondanivalónk van, de ha platformra állunk hozzá, azt akarjuk, hogy az biztonságos legyen.

Ez is érdekelhet még

Különleges ötletek Valentin-napra
Promóció

Különleges ötletek Valentin-napra

2023. február 06.
Szabadság és fantázia Santorini ihletésével
Promóció

Szabadság és fantázia Santorini ihletésével

2023. január 30.
Veganuár mozgalom
Promóció

Veganuár mozgalom

2023. január 26.
Sonka kisokos
Promóció

Sonka kisokos

2023. január 26.
Következő bejegyzés
FOREO – BLACK FRIDAY AKCIÓ!

FOREO - BLACK FRIDAY AKCIÓ!

FACEBOOK

Legfrissebb cikkeink

Játssz velünk a Vénusz ajándékcsomagért!

Játssz velünk a Vénusz ajándékcsomagért!

2023. február 06.
Orrdugulás várandósan?

Orrdugulás várandósan?

2023. január 24.
Huszonévesen kezdődik a ráncosodás elleni küzdelem

Huszonévesen kezdődik a ráncosodás elleni küzdelem

2023. január 19.
Vajon edzésnek számít-e a jóga?

Hátizom erősítés nőknek és férfiaknak

2023. január 10.
VITAL MAGAZIN

Kövess minket

Kategóriák

  • Alakformálás
  • anti-aging
  • Beauty
  • bőrápolás
  • család
  • egészség
  • egészséges életmód
  • Egyéb
  • Életmód
  • fashion
  • fitnesz
  • fogyókúra
  • futás
  • gyógyítás
  • háziállat
  • Hétindító
  • hírek
  • interjú
  • Jó formában
  • jóga
  • koronavírus
  • mentes
  • méregtelenítés
  • méregtelenítés
  • mozgás
  • Női lét
  • öko
  • outdoor
  • program
  • Promóció
  • psziché
  • recept
  • Sikertörténet
  • Sport
  • szépségápolás
  • tanulás
  • Táplálkozás
  • tudatos étkezés
  • utazás
  • vegán
  • zsírégetés

Legfrissebb hírek

Különleges ötletek Valentin-napra

Különleges ötletek Valentin-napra

2023. február 06.
Játssz velünk a Vénusz ajándékcsomagért!

Játssz velünk a Vénusz ajándékcsomagért!

2023. február 06.
Szabadság és fantázia Santorini ihletésével

Szabadság és fantázia Santorini ihletésével

2023. január 30.
Veganuár mozgalom

Veganuár mozgalom

2023. január 26.
Sonka kisokos

Sonka kisokos

2023. január 26.
  • Médiaajánlat
  • Kapcsolat / Impresszum
  • Adatkezelési Tájékoztató
  • Cookie

© 2018 Vital Magazin - Készítette: WordPress Master.

No Result
View All Result
  • Sport
    • FITNESZ
    • FUTÁS
    • JÓGA
    • OUTDOOR
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • ZSÍRÉGETÉS
  • Életmód
    • EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
    • HÁZIÁLLAT
    • INTERJÚ
    • JÓ FORMÁBAN
    • Női lét
    • ÖKO
    • PSZICHÉ
  • Táplálkozás
    • EGÉSZSÉG
    • FOGYÓKÚRA
    • MENTES
    • RECEPT
    • TUDATOS ÉTKEZÉS
    • VEGÁN
  • Beauty
    • ALAKFORMÁLÁS
    • ANTI-AGING
    • BŐRÁPOLÁS
    • FASHION
    • SZÉPSÉGÁPOLÁS
  • Jóga kisokos
  • Szakértőink

© 2018 Vital Magazin - Készítette: WordPress Master.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ Adatvédelmi beállítások További információ a cookie-kezelésről