A kontrasztos illatkombinációk a Z generáció jellemző szemléletére is választ adnak, mely szerint egyre inkább elutasítják a nemekhez kötött illatokat, és szívesebben részesítik előnyben az uniszex parfümöket. Az illatipart évtizedekig uralták a „férfias” és „nőies” kategóriák, de az AVON Perfect Nonsense sorozata a hagyományosan „férfias” illatokat, mint a csípős bors vagy a földes bambusz, egyesíti a „nőies” jellegű gyümölcsös őszibarackkal és a zamatos borókával. Meglepő, mindenkihez szóló és megfizethető parfümkollekciót biztosítva, ami pont azt nyújtja, amire a fiatalabb generáció tagjai vágynak.
„Két év fejlesztés után a Perfect Nonsense a legizgalmasabb illatkollekciónk lett, amely a teljes illatpiacot felforgathatja! Nem számít a nem, minden illatkedvelő talál számára megfelelő illatot – de a kollekció elsődlegesen azoknak szól, akik valami különlegesre vágynak. Ahogy mindig, most is a világ vezető illatházaival dolgoztunk együtt, és nagyon világos közös cél volt, hogy szabályoktól mentesen, fantáziadúsan és eredetien alkossunk – büszkén mondhatom, hogy ezt elértük” – nyilatkozta Victor Costa, az AVON illatmárkák vezetője.