A világ szépség- és kozmetikai termékeit összehasonlító Cosmetify Index adatai alapján az AVON 2021-ben egyike volt az öt legfelkapottabb szépségmárkának, amelyet a fogyasztók online keresései, illetve közösségi médiában folytatott tevékenységei alapján rangsorolt az online kutatóintézet.
A Cosmetify a világ 100 legnagyobb szépségápolási márkáját vizsgálja és rangsorolja a Google-keresések, a közösségi médiában nyújtott teljesítményük, illetve az ott elért hatásuk alapján. Figyelembe veszi a követőszámok alakulását, a közösségi média felhasználóinak kereséseit, említéseit és az aktivitásukat egyaránt.
Mindezek fényében, a 2021-es Cosmetify Index eredményei alapján az AVON globális szinten a világ 4. legfelkapottabb márkája lett. Ezen felül 37 országban – köztük Oroszország, Brazília, Törökország, Lengyelország és Magyarország – a fogyasztók kedvenc márkájukként tartják számon a vállalat termékeit, így összességében, az országonkénti bontásban első helyen végzett.
„Óriási megtiszteltetés, hogy ilyen szép helyen végeztünk a Cosmetify listáján, amely természetesen nem jöhetett volna létre a kiterjedt Tanácsadói bázisunk nélkül. Mivel a rangsor kifejezetten a digitális térben zajló aktivitásokat vizsgálja, így ez különösen nagy öröm a számunkra és egyfajta megerősítése is annak, hogy jó irányba haladunk. Az AVON-nál immáron több mint 135 éve folyamatosan arra törekszünk, hogy mindig a kor elvárásainak megfelelően alakítsuk direkt értékesítésen alapuló üzleti modellünket. Ennek fényében nem csupán az online térben és közösségi médiában való jelenlétünket igyekszünk folyamatosan erősíteni, hanem Tanácsadóink számára is olyan eszközöket biztosítunk, amelyeket a digitális világ adta lehetőségekre szabunk. Az egyik ilyen nemrégiben bevezetett eszköz például az AVON ON applikáció, amelynek köszönhetően könnyedén oszthatnak meg tartalmakat vásárlóikkal, kezelhetik megrendeléseiket , nyomon követhetik a termékújdonságokat vagy a kampány legkedvezőbb ajánlatait. A platformon keresztül a jól ismert AVON katalógus is elérhető digitális formában, amelyhez a Tanácsadók személyre szabott linkeket küldhetnek vásárlóik számára, igazodva ezzel a jelenkor rohanó világához” – nyilatkozta Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.