Hölgyeim, lepjétek meg párotokat egy igazán férfias illattal!
Carolina Herrera bemutatja innovatív és kirobbanó erejű új férfiillatát: Eau de Toilette Bad Boy. Erőteljes és elegáns illat különleges és merész férfiaknak, akik bátran és teljességében felvállalják férfiasságukat mai modern világunkban.
A Bad Boy a férfiasság új koncepcióját ünnepli: sokoldalú és meglepő. A férfiakat színtiszta kettősség jellemzi: egyszerre erősek és érzékenyek; dominánsak és empatikusak; hősiesek és sérülékenyek. A Bad Boy a képességeik, erejük tudatában lévő és azokat használó férfiak előtt tiszteleg, akik saját útjukat járják, és nem félnek kifejezni és megosztani másokkal érzéseiket.
„Már jó ideje foglalkoztat ez a projekt: olyan illatot szerettem volna megalkotni, amely a férfiasság új dimenzióit tárja fel. Egy pazar illatot képzeltem el, fantasztikusan gazdag hatóanyagokat tartalmazó, és azok kontrasztjára építő forradalmi formulával. Mindenképpen lenyűgöző dizájnra gondoltam az illatüveg esetében, egy ikonikus szimbólumra. Kreatív és az illat mondanivalóját hűen tükröző vizuális megjelenítés volt a cél” – meséli Carolina Herrera de Baez, a Carolina Herrera illatház kreatív igazgatója. Az illatkreáció üzenetét frappánsan kifejezi az „Olyan jó rossznak lenni” szlogen.
Az új Eau de Toilette tökéleteségre törekszik: a meglepetés erejével hat, elegáns, erőteljes és szexi. Ezek a kontrasztokra épülő illat főbb jegyei. A sötétebb tónusú tonkabab, kakaó és ámbrás-fás jegyek kontrasztot alkotnak a ragyogó zsályával, zöld bergamottal és borssal. Ez az energizáló kettősség felszabadítja a szunnyadó belső erőt és hűen tükrözi a Bad Boy egyedi és komplex személyiségét.
A BAD BOY óda a lázadó férfiakhoz, akik harcolnak az elveikért és hűek maradnak önmagukhoz. Bad Boy magabiztos: önbecsülése határozottságából és merészségéből táplálkozik.
ILLAT, AMELY A LÁZADÓ SZELLEMISÉGET TESTESÍTI MEG
Az Eau de Toilette Bad Boy Quentin Bisch és Louise Turner parfümőrök kreációja. Egy illat, amely az ellentétek harmóniájára, együtt áramlására épül: ragyogó zsálya, fekete és fehér bors és bergamott olvad bele a tonkabab, kakaó és ámbrás-fás jegyek érzékiségébe.
A keleties- aromás illatkompozíció fejjegyében a vörös- és fehérbors üdesége keveredik az olasz zöld bergamott citrusos pezsgésével. Ez a vonzó és elegáns egybeolvadás a szívjegyben igazán erőteljes, ahol a cédrusfa illata intenzívebben kibontakozik a ragyogó zsályának köszönhetően.
A Bad Boy aromájának titka az alapjegyekben rejlik, ahol a tonkabab és a kakaó abszolútum egyesül és forradalmian új illatkompozíciót eredményez. Artizán férfi illat kirobbanóan gourmand érzéki lebegéssel. A lázadó illatpáros megmutatja vad és meghitt oldalát is: „A titkos nüanszok felfedése érdekében az akkordok pörkölt állapotban kerültek hozzáadásra. Egyben főhajtás az Eau de Parfum Good Girl előtt, amely szintén tartalmaz pörkölt tonkababot és kakaót” – magyarázza Herrera de Báez.
A Bad Boy csábító aromáját rendkívül különleges illatüveg rejti. Villám formájú, amely számos – például a görög, skandináv vagy indián – kultúrában a hősiesség és erő szimbóluma. Egyedi dizájn, amely ellenállhatatlan vágyat ébreszt, hogy birtokoljuk. Az illatüveg koncepciója és villámformájú dizájnja technikai kihívást jelentett. Merész és szembeötlő esztétikai megjelenése tükrözi Bad Boy személyiségének ismertetőjeleit. Az üveg éjkék színt kapott, amely a híres Good Girl tűsarkú cipőt idézi meg.
A villámlás a Bad Boy személyiségének allegóriája. Kiszámíthatatlan, szokatlan, vonzó, lenyűgöző és egyedi; hiszen nem létezik két teljesen egyforma villám.
BAD BOY elcsábít és rabul ejt, gyorsan és pontosan, villámcsapásként hat.