VITAL MAGAZIN
  • Sport
    • FITNESZ
    • FUTÁS
    • JÓGA
    • OUTDOOR
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • ZSÍRÉGETÉS
  • Életmód
    • EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
    • HÁZIÁLLAT
    • INTERJÚ
    • JÓ FORMÁBAN
    • Női lét
    • ÖKO
    • PSZICHÉ
  • Táplálkozás
    • EGÉSZSÉG
    • FOGYÓKÚRA
    • MENTES
    • RECEPT
    • TUDATOS ÉTKEZÉS
    • VEGÁN
  • Beauty
    • ALAKFORMÁLÁS
    • ANTI-AGING
    • BŐRÁPOLÁS
    • FASHION
    • SZÉPSÉGÁPOLÁS
  • Jóga kisokos
  • Szakértőink
No Result
View All Result
  • Sport
    • FITNESZ
    • FUTÁS
    • JÓGA
    • OUTDOOR
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • ZSÍRÉGETÉS
  • Életmód
    • EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
    • HÁZIÁLLAT
    • INTERJÚ
    • JÓ FORMÁBAN
    • Női lét
    • ÖKO
    • PSZICHÉ
  • Táplálkozás
    • EGÉSZSÉG
    • FOGYÓKÚRA
    • MENTES
    • RECEPT
    • TUDATOS ÉTKEZÉS
    • VEGÁN
  • Beauty
    • ALAKFORMÁLÁS
    • ANTI-AGING
    • BŐRÁPOLÁS
    • FASHION
    • SZÉPSÉGÁPOLÁS
  • Jóga kisokos
  • Szakértőink
No Result
View All Result
VITAL MAGAZIN
No Result
View All Result
Kezdőlap Promóció

Egyre elterjedtebb a környezettudatos szemlélet a háztartásokban

Egyre elterjedtebb a környezettudatos szemlélet a háztartásokban

A lakosság közel kétharmada részesíti előnyben az újrahasznosított anyagból készült háztartási papírárukat, derült ki az Essity vezető higiéniai és egészségügyi vállalat májusi online felméréséből. A megkérdezettek 70 százaléka vallotta magát környezettudatosnak, vásárláskor fontos szempont számukra az újrahasznosítható csomagolás, de az is lényeges, hogy a termék tartalmaz-e biológiailag lebomló anyagokat.

Leggyakrabban vécépapírt, papírzsebkendőt és háztartási papírtörlőt keresnek az üzlet polcain az emberek. Népszerű termék még a szalvéta és a nedves törlőkendő, kozmetikai kendőt viszont csak a lakosság kicsivel több mint 16 százaléka vásárol. A háztartási papíráruk beszerzésénél az ár után fontos kritérium a minőség, miközben majdnem minden második ember figyelembe veszi, hogy az adott termék környezetbarát gyártástechnológiával készült-e.

A felmérésből az is kiderül, hogy a vásárlók egyre inkább fókuszba helyezik a környezetbarát termékeket.

A háztartási papíráruk esetén a lakosság közel 64 százaléka igényli, hogy az adott termék újrahasznosított anyagból készüljön, míg a válaszadók több mint fele tartja fontosnak, hogy az áru biológiailag lebomló anyagokat tartalmazzon, és újrahasznosítható legyen a csomagolása. Szinte minden második embernek fontos, hogy az árucikk ne tartalmazzon allergént.

A lakosság közel 88 százaléka mindig visz magával bevásárlószatyrot annak érdekében, hogy ne halmozza a műanyagzacskókat, míg közel 76 százalék kerüli az egyszerhasználatos műanyagot. A kutatás rámutat, hogy az 55 év felettiek környezettudatosabbak, mint a 45 év alatti korosztály.

„Az Essity, mint vezető higiéniai és egészségügyi vállalat elkötelezett a fenntartható értékteremtés mellett, ezért számos fenntarthatósági szervezet tagja. A CE100, vagyis az Ellen MacArthur Alapítvány az egyik ilyen, amire büszkék vagyunk.”. hangsúlyozta Nagy Réka, az Essity Hungary Customer marketing managere. Az Egyesült Királyságban bejegyzett jótékonysági szervezet, a körforgásos gazdaságot segíti elő. Ezt a körkörös gazdaság koncepciójának fejlesztésével és népszerűsítésével, az üzleti vállalkozásokkal, a politikai döntéshozókkal és az akadémikusokkal való együttműködéssel teszi.

Az Essity szinte mindegyik márkacsaládjánál észrevehető a változás. A termékek gyártása során kevesebb alapanyag felhasználásával dolgoznak, elsősorban megújuló és/vagy újrahasznosított anyagokat használnak. A vállalat olyan technológiába invesztál, ami a megújuló búzaszalmából állít elő cellulózt. A búzaszalma cellulóz segít, hogy alacsonyabb legyen a környezeti lábnyomunk, mivel ennek a feldolgozása kevesebb vizet és energiát igényel.

Említésre méltó a kevesebbtől többet elv alapján a Libresse betétek csomagolóanyaga, amely legalább 50%-ban megújuló forrásból származik, felelős termesztésből származó cukornádból vagy a kisgyermekesek körében vezető márkának számító Libero pelenka, melynek csomagolásának módosításával 33%-kal csökkentette a pelenkák éghajlatra gyakorolt hatását, valamint mindkét márka esetében teljesen zöld energiát használnak a gyártás során. A háztartási papírtörlők piacán is szemrevaló a változás. A Zewa új termékeinek előállítása folyamán fellépő szennyvizet a legmagasabb színtű biológiai aerob és anaerob rendszerrel tisztítják meg, valamint az ESAVE program keretén belül a gyár üzemeltetése során szükséges világítás, sebességszabályozás, fűtés, hővisszanyerés, adatrendszerek fejlesztései is a környezet megóvását helyezi előtérbe.

A teljes szortiment életciklusának minden egyes lépésénél felméri a szociális és környezeti hatásokat, és ez alapján szerzi be az alapanyagokat, folytatja a termelést, fejleszti ki a különböző megoldásokat, illetve kezeli a használat után a termékeket. A körkörösség elvét követve fellép az éghajlatváltozás ellen, és kiáll a szárazföldi ökoszisztémák, tiszta vizek védelme mellett. Továbbá figyelnek arra, hogy termékeik alkotórészei újrahasználhatóak, újrahasznosíthatóak vagy komposztálhatóak legyenek. Alapanyagaik nagy része öko tanúsítványokkal rendelkezik.

Ez is érdekelhet még

A ragyogás 3 dimenziója
Promóció

A ragyogás 3 dimenziója

2025. május 16.
Pazar, merész – 4711 Acqua Colonia Collection Absolue
Promóció

Pazar, merész – 4711 Acqua Colonia Collection Absolue

2025. május 12.
Anyák napi ajándék a LUSH-tól
Promóció

Anyák napi ajándék a LUSH-tól

2025. április 24.
Idén is az endometriózis elleni küzdelem mellé állt a Béres
Promóció

Idén is az endometriózis elleni küzdelem mellé állt a Béres

2025. március 25.
Következő bejegyzés
Tavaszi arckezelések, ahogy a profik csinálják – FOREO útmutató

Finom ráncok, szevasztok!

FACEBOOK

Legfrissebb cikkeink

NYEREMÉNYJÁTÉK!

NYEREMÉNYJÁTÉK!

2025. május 15.
Nőies és férfias mozgásformák

Nőies és férfias mozgásformák

2025. május 13.
Táplálkozási tévhitek

Táplálkozási tévhitek

2025. május 13.
Tiszteljük a bolygónkat, gondoljunk a jövőre!

Fogaink egészsége nem csak esztétikai kérdés

2025. május 13.

Kövess minket

Kategóriák

  • Alakformálás
  • anti-aging
  • Beauty
  • bőrápolás
  • család
  • egészség
  • egészséges életmód
  • Egyéb
  • Életmód
  • fashion
  • fitnesz
  • fogyókúra
  • futás
  • gyógyítás
  • háziállat
  • Hétindító
  • hírek
  • interjú
  • Jó formában
  • jóga
  • koronavírus
  • mentes
  • méregtelenítés
  • méregtelenítés
  • mozgás
  • Női lét
  • öko
  • outdoor
  • program
  • Promóció
  • psziché
  • recept
  • Sikertörténet
  • Sport
  • szépségápolás
  • tanulás
  • Táplálkozás
  • tudatos étkezés
  • utazás
  • vegán
  • zsírégetés

Legfrissebb hírek

A ragyogás 3 dimenziója

A ragyogás 3 dimenziója

2025. május 16.
NYEREMÉNYJÁTÉK!

NYEREMÉNYJÁTÉK!

2025. május 15.
Nőies és férfias mozgásformák

Nőies és férfias mozgásformák

2025. május 13.
Táplálkozási tévhitek

Táplálkozási tévhitek

2025. május 13.
Tiszteljük a bolygónkat, gondoljunk a jövőre!

Fogaink egészsége nem csak esztétikai kérdés

2025. május 13.
  • Adatkezelési Tájékoztató
  • Cookie

© 2018 Vital Magazin - Készítette: WordPress Master.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ Adatvédelmi beállítások További információ a cookie-kezelésről
No Result
View All Result
  • Sport
    • FITNESZ
    • FUTÁS
    • JÓGA
    • OUTDOOR
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • ZSÍRÉGETÉS
  • Életmód
    • EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
    • HÁZIÁLLAT
    • INTERJÚ
    • JÓ FORMÁBAN
    • Női lét
    • ÖKO
    • PSZICHÉ
  • Táplálkozás
    • EGÉSZSÉG
    • FOGYÓKÚRA
    • MENTES
    • RECEPT
    • TUDATOS ÉTKEZÉS
    • VEGÁN
  • Beauty
    • ALAKFORMÁLÁS
    • ANTI-AGING
    • BŐRÁPOLÁS
    • FASHION
    • SZÉPSÉGÁPOLÁS
  • Jóga kisokos
  • Szakértőink

© 2018 Vital Magazin - Készítette: WordPress Master.