A Libresse megbízásából készült el a világ talán egyik legmerészebb videoklipje, amiben még egy vaginát hímző nagymama is feltűnik. A higiéniai termékeket gyártó cég egyetlen célja a figyelemfelkeltő dallal, hogy az emberek végre ne szégyellnivaló dologként tekintsenek a vaginára és a menstruációra.
A tapasztalat azt mutatta, hogy a “nehéz napok” nem csak a fájdalom, de az ezzel járó szégyenérzet miatt is egyfajta szükséges rosszak a nők életében: a Libresse korábbi felmérése alapján a megkérdezett nők 44%-a szégyelli valami miatt saját vagináját. Ezért látták szükségesnek, hogy egy pozitív üzeneteket hordozó, vidám, himnusszerű dalt írjanak, melyben a nőiséget ünneplik.
A vizualitásában minden természetes képződményben vagy ember által alkotott tárgyban a női nemi szerv formájára koncentráló videót a brit AMV BBDO ügynökség fejlesztette és a Somesuch produkciós cég gyártotta. Rendezője az a Kim Gehrig, aki például a Man on The Moon című korábbi John Lewis-reklámot is készítette.
Íme a klip:
Forrás: YouTube