A P&G olyan élvonalbeli innovációkat mutat be a 2022-es CES kiállításon, amelyek nemcsak a mindennapok, de a világűr és a környezetvédelem kihívásaira is megoldásokat kínálnak
A Procter & Gamble megnyitotta az idei CES kiállításra tervezett virtuális kiállítását, azaz a P&G LifeLab magával ragadó élményét a www.PGLifeLab.com weboldalon. A vállalat a fogyasztók által ihletett innovációk széles skáláját mutatja be, amelyek hatással vannak az emberek mindennapjaira a borotválkozástól egészen a mosásig, miközben fenntarthatóbb jövőt építenek olyan ikonikus márkákkal, mint a Gillette, az Oral-B, a blend-a-med és a Tide.
A P&G virtuális kiállítása minden látogató számára nyitva áll, beleértve azokat is, akik nem regisztráltak a CES 2022-re. Ebben a virtuális környezetben a látogatók élőben kapcsolatba léphetnek a P&G szakértőivel, és az alábbi fejlesztésekről tájékozódhatnak:
A Tide bemutatja, hogyan képes csökkenteni a mosás környezetünkre gyakorolt hatását, és megismertet az első űrmosószerrel, amelyet az űrhajósok idéntől a Nemzetközi Űrállomáson fognak használni. A Tide a NASA-val együttműködve az űrkutatásból szerzett tapasztalatait olyan innovatív megoldások kidolgozásában kívánja hasznosítani, amelyek a Földön is használhatók a ruhaneműk környezeti hatásainak csökkentésére. Legutóbbi fejlesztésük egy teljesen lebomló mosószer, amelyet kifejezetten az űrben való használatra terveztek a rossz szag, a tisztaság és a folteltávolítási problémák megoldására, ugyanakkor alkalmas zárt rendszerű vízrendszerben való használatra is. Ez az innovatív megoldás teszi lehetővé a mosást olyan erőforrás-korlátozott környezetekben, mint a mélyűr vagy a bolygó vízhiányos területei.
GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor: a világ első fűtött borotvájának és egy autóipari legendának kivételes találkozása. A melegíthető borotvafej az arcápolási rutint élvezetes, korszerű felhasználói luxusélménnyé emeli. Az új GilletteLabs with Exfoliating Bar egy nyélbe épített hámlasztócsíkkal rendelkező borotva, amely eltávolítja a bőrről a szennyeződéseket és az elhalt hámsejteket, mielőtt a pengék a bőrrel találkoznának, így a bőrápolás és a borotválkozás egy lépésben történő kombinálásával a legkiválóbb borotválkozási élményt nyújtja.
A szájápolási kategória virtuális kiállítóterme az Oral-B Series 4 és 5 intelligens fogkefékkel tér vissza, amelyek még több fogyasztó számára teszik lehetővé szájüregi egészségük javítását, valamint bepillantást enged az Oral-B iO 10 termék kulisszái mögé, amely az Oral-B eddigi leghatékonyabb fogmosási élménye és a szájhigiénia evolúciójának következő lépcsőfoka.
A P&G Beauty 2019 óta először tér vissza a CES-re a BeautySPHERE bemutatásával. A vállalat első virtuális világának portálja a P&G fenntartható szépségápolási törekvéseinek legújabb állomása, egy magával ragadó, innovatív metaverzum, amely a felelősségteljes szépségápolás egymással összefüggő értékeire helyezi a hangsúlyt, és a szépségnek a világban betöltött pozitív erejét hivatott bemutatni.
A LifeLab új játékélményeket is kínál, ahol a látogatók megküzdhetnek a Crest Cavity Creeps szörnyekkel megküzdve menthetik meg Toothopolist, vagy olyan snowboardon utazhatnak, amely úgy siklik, mint a GilletteLabs szabadalmaztatott FlexDisc™ technológiája.
„A P&G-nél könyörtelenül törekszünk az innovációra, amely világszerte javítja a fogyasztók életét. – mondta Marc Pritchard, a vállalat globális marketingigazgatója. – Izgatottan vártuk, hogy virtuálisan visszatérhessünk a CES-re, hogy megosszuk, miként inspirálták a fogyasztók új termékeink és tapasztalataink széles skáláját, beleértve azokat az innovációkat is, amelyek megoldásokat kínálnak olyan sürgető kihívásokra, mint például a környezeti fenntarthatóság.”
A P&G a CES kiállításon: www.PGLifeLab.com.