A leghitelesebb mindig a saját tapasztalat. Ennek a gondolatnak a mentén alakította ki a Vagheggi Hungary most induló nagykövet programját, amelyben szakemberek beszélnek a hatékony bőrápolásról, a szépségről alkotott – néha becsapós – elvárásokról, valamint arról, hogyan érdemes pénzügyi szempontból is tudatosan kialakítani a bőrápolási rutint. A három nagykövet a Vagheggi közösségi média felületein várja a tanulni vágyókat minden hétfőn az ALAPOZÓ rovatával.
A pandémiás időszakot kihasználva az olasz gyökerekkel rendelkező fitokozmetikai vállalat egy belső program kialakításába kezdett, amely a jelenleg több mint 600 kozmetikai és szépségipari partnerük között hirdetett meg. A pályázat célja az volt, hogy a gyakorlatban is megvalósuljon a vállalat filozófiája, és emellett újszerű módon juttassák információkhoz, színes és hasznos tartalmakhoz az embereket. Hiszen a bőrápolás nemtől és kortól függetlenül mindenkit érint.
A minden hétfőn jelentkező ALAPOZÓ közösségi média rovat egy szójátékből ered, amely viccesen utal az egyik leggyakrabban használt sminktermékre, mindamellett, hogy a márka legfontosabb üzenetének tekinti, hogy a valódi alapozás a természetes arcbőr ápolásával kezdődik. Az már csak ráadás, hogy a hétfői nap az alapja a hetünknek, így a hét elején olyan tippekhez és praktikákhoz jutunk, amelyeket már ki is próbálhatunk a dübörgő hétköznapokban.
A titok a tudatosságban rejlik. A mai világban – és ez a bőrápolásban sincsen másképp – elengedhetetlen a tudatosság. Ez megjelenik abban, hogy milyen kozmetikust választunk, tudjuk-e, hogy milyen a bőrtípusunk, vagy egyáltalán tisztában vagyunk-e azzal, kihez forduljunk a bőrünket érintő problémákkal.
A Hatékony kommunikáció nagykövete olyan témakörökkel fog jelentkezni, amelyben a szemléletformálás kap szerepet, olyan példákon keresztül, mint a tény, hogy mindenkinek vannak bőrhibái. A szemünket sokszor becsapják az átszerkesztett képek.
„Kozmetikusként úgy tapasztalom, hogy amikor a szépségápolásról beszélünk, akkor a legnagyobb hangsúlyt a szépségre helyezzük, pedig az ápolás ugyanannyira fontos. Számomra az ápolásban megjelenik a folytonosság, valamint az igényesség is. A munkám során örömmel látom, hogy az elfogadó és ítéletmentes kapcsolat kialakítása a vendégeimmel mennyire inspirálja és segíti őket a vágyott eredmény elérésében.” – fogalmazza meg Mátravölgyi Gabriella, a Vagheggi Hatékony kommunikáció nagykövete.
A Szakmai megújulás nagykövete többek között abban szeretne segítséget nyújtani, hogy lépésről lépésre értsük meg a különböző hatóanyagok célját, illetve azt, hogy milyen életkorban mire van szüksége a bőrünknek.
„Rengeteg információ ér minket nap mint nap, ami megnehezíti számunkra azt, hogy mire figyeljünk oda, milyen tanácsot fogadjunk meg, vagy milyen irányba induljunk el egy adott probléma kapcsán. Lehet ez a bőrápolással kapcsolatos vagy egy bármilyen hétköznapi példa, én úgy tapasztalom, hogy néha a legjobb, amit tehetünk, ha kicsiben gondolkozunk. Hiszek abban, hogy az apró lépések visznek közelebb a célhoz.” – magyarázza Nagy Krisztina, a Vagheggi Szakmai megújulás nagykövete.
A Pénzügyi tudatosság nagykövete, ahogyan azt a neve is sugallja, anyagi szempontból vizsgálja meg a bőrápolás kérdését. Abban nyújt eligazodási pontot, hogy például milyen termékekből és szolgáltatásokból alakítsunk ki egy jól működő arcápolási rutint.
„Számomra a tervezés az egyik leghatékonyabb dolog, amellyel az álmaim megvalósulása felé tudok haladni. Nincs ez azonban máshogy egy heti beosztás vagy nyaralás tekintetében sem, mert tudom, hogy így vagyok képes gazdálkodni az időmmel. A bőrápolásban sincs ez másképp, hiszen az erre szánt idő, pénz és energia befektetés. A varázslat abban rejlik, hogy megtanuljunk okosan gazdálkodni a rendelkezésünkre álló eszközökkel.” – foglalja össze Kopcsák Emese, a Vagheggi Pénzügyi tudatosság nagykövete.
A három Vagheggi márkanagykövet ezekben a kérdésekben fogják tudásukat és tapasztalatukat megosztani a Vagheggi Hungary Facebook és Instagram oldalán minden hétfőn az ALAPOZÓ rovatában.