Kreatív, ám – főleg a diétázók számára – sokkoló projekt indult útjára Instagramon. Egy grafikus eljátszadozott azzal a gondolattal, hogy mi lenne akkor, ha kedvenc ételeink és italaink csomagolására a nevük helyett a bennük lévő kalóriaszám lenne rászerkesztve. Az ötlet működött, a caloriebrands Insta-oldal tulajdonosának ugyanis már 94 ezer követőt sikerült begyűjtenie.
Nézzétek meg ti is, hogy az ismert márkák termékeiben valójában mennyi kalória van:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Caloriebrands / Instagram