Az aranyér ma már nem tartozik a ritkán előforduló betegségek sorába. Előfordulhat, hogy hosszú évekig panaszmentes, de kis törődéssel meg is előzhetjük a fájdalmakat és tüneteket. A RICHTOFIT termékekben alkalmazott egyedi gyógynövénykomplexnek számos felhasználási területe van a bőr ápolásában, erre alapozva alkották meg a Richtofit HEMO® Wipe bőrápoló kendőt.
Richtofit nem csak a sportkrém
A márka fő pillére a RICHTOFIT Sportkrém volt, amelyet kifejezetten sportolók és sportolást kedvelő emberek számára fejlesztettek ki, és hatásosnak bizonyultak az izmok sportolással kapcsolatos ápolásában.
A Richtofit megalkotója, a Kőbányai Gyógyszerárugyár (ma Richter Gedeon Nyrt.) tudományos kutatócsoportja közel 40 évvel ezelőtt kifejlesztett egy egyedülálló, 7 gyógynövény kivonatát tartalmazó komplex gyógynövényes formulát, és kutatta, hogy mely területeken lehet hatásos a bőr gyógynövényes termékekkel történő ápolása.
Így találhatsz terméket például:
- ajakherpesz kezelésére,
- relaxációs masszázshoz,
- és a bőr ápolására, aranyeres terület környékére nedves törlőkendőt is.
A bőr ápolása az aranyér környékén
A rostdús étrend, sok folyadék fogyasztása és a krémek enyhíthetik az aranyeres panaszokat. A komfortérzetet a törlőkendők is javíthatják. A Richtofit HEMO® Wipe bőrápoló kendő használata aranyér környékén, a hagyományos WC papír után ajánlott. A kendők fő funkciója az aranyeres panaszokkal küzdők életminőségének javítása. Egyedülálló, 7 gyógynövény kivonatának kombinációját tartalmazó komplex formulával készült. Összetevőinek köszönhetően segít a sérült bőrfelület ápolásában és higiénikus tisztaságot biztosít a rendszeres alkalmazás során.
Bőrápoló kozmetikum, ami elfér a táskában is
A Richtofit HEMO® Wipe bőrápoló kendő termék bőrgyógyászatilag tesztelt kozmetikum, összetevőinek köszönhetően hozzájárul a komfortérzet visszanyeréséhez. Praktikus kiszerelésének köszönhetően akár orvosi vizsgálatok előtt is használható, hiszen a táskában is elfér. Várandósság alatt is kiválóan alkalmazható. A RICHTOFIT elkötelezett a jelen és jövő nemzedékének, az egészséges életmód szemléletének népszerűsítése mellett. Nem véletlen, hogy 2020-ban ismét elnyerte a Magyar Brands kiváló fogyasztói márka elismerést.
A cikk a Richtofit támogatásával jött létre.