HIRDETÉS

Sikertörténetek

KERESSÜK FEBRUÁR HÓNAP VITAL NAGYKÖVETÉT!

SZAVAZZ A NEKED TETSZŐ TÖRTÉNETRE!

2020. január 10-ig várjuk a szavazatokat

Ha szívesen népszerűsítenéd az egészséges életmódot, csatlakozz a Vital magazin “Hozd magad egyensúlyba!” kampányához, és az adott hónapban Vital nagykövetként képviselheted a magazint. Mi lesz a feladatod? Ráirányítod a figyelmet az egészséges életmód fontosságára, közösségformáló és mentális erejére. Illetve Facebook és Instagram felületeiden megosztod tapasztalataidat, mint Vital nagykövet.

Légy Te a hónap Vital nagykövete és oszd meg másokkal is!

Halász-Somogyi Andrea - Boldog, fitt anyuka vagyok

A mozgás már alsó tagozatos koromtól fontos szerepet játszott az életemben, ugyanis elég duci kislány voltam, így a szüleim igyekeztek mindig sarkallni arra, hogy bizony mozogni kell. Atlétikára jártam és néptáncra, később rendszeresen látogattam a konditermet. Aztán belekerültem a nagybetűs életbe, két állásom volt, napi 10-12 órát ültem. A kilók csak úgy rakódtak rám. Hiába diétáztam, mindig jojózott a súlyom. A kondi rendszerint bezárt mire végeztem a munkával, így hát ki kellett találnom valamit. Egyik kolléganőm mondta, hogy menjünk ki a helyi salakos pályára futni egyik nap kora reggel. Ez 2016 augusztusában volt. Azon a reggelen lefutottam megállás nélkül 5 kört (5×400 métert). Attól kezdve minden másnap kora reggel elmentem futni, nem mértem a távot eleinte, csak kitűztem hány percet, hogy fussak. Elkezdtem mozgolódni Iszonyatosan motivált a többi futó bejegyzése, hogy mekkora örömöt tud adni ez a mozgásforma! Csodáltam, mennyire az életük része. Elkezdtem én is kiposztolni a napi futásokat, ekkor látta egy futó ismerős, hogy én is mozgolódok, és 2016 novemberében elcsalt a K&H mozdulj Balaton rendezvényére, Siófokra, ahol párban futottuk le a félmaratont. A terhesség nem akadály 2016 decemberében teherbe estem kisfiammal. A terhesség 18. hetéig próbálkoztam a futással, nem erőltettem tovább, az egekben volt a pulzusom. Abba maradt a mozgás, 20 kilót sikerült magamra szednem, de nem aggasztott, bíztam magamban. Megrendeltem a futásra is tökéletesen alkalmas babakocsinkat és minden nap elmondtam a pocaklakómnak, hogy majd együtt járunk futni. Így is lett, a kisfiam megszületése után 6 héttel újra kezdtem a futást (császáros anyukáknak üzenem, ha az orvos azt mondja oké a dolog, nyugodtan lehet menni, persze csak fokozatosan) 2 hónaposan pedig már őt is vittem magammal. Az elvem az volt, hogy nem kezdek diétázni, hiszen szoptattam, nem szerettem volna elapadni. Azonban mentünk majdnem minden nap, a kicsi levegőzött, nagyokat aludt én pedig futottam. Amikor az időjárás nem engedte, hogy kimenjünk, a hátamra csatoltam és tornáztam vele. Szülés után szűken egy évvel, visszanyertem a régi formám, sőt talán most még elégedettebben nézek tükörbe és a rendszeres mozgásnak köszönhetően kiegyensúlyozott, boldog, fitt anyukának tartom magam. Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007828304847 Instagram: https://www.instagram.com/otthoniedzestippek/

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.